ZGŁASZANIE UDZIAŁU I OPŁATY
Konferencja przeznaczona jest dla przedstawicieli zawodów medycznych, osób uprawnionych do wystawiania recept oraz osób prowadzących obrót produktami farmaceutycznymi.
Wysokość opłat rejestracyjnych dla uczestników konferencji:
Promocyjna opłata rejestracyjna za udział w konferencji dla lekarzy wynosi 750 zł brutto (w terminie do dnia 15 marca 2025).
Od dnia 16 marca 2025 opłata rejestracyjna wzrasta do 900 zł brutto.
Opłata rejestracyjna obejmuje:
- udział w obradach,
- wstęp na teren wystawy firm,
- materiały konferencyjne (program, identyfikator, torba z materiałami),
- wyżywienie zgodnie z programem konferencji.
Osoby uczestniczące w konferencji otrzymają zaświadczenie potwierdzające udział oraz uzyskanie punktów edukacyjnych.
O wysokości opłaty decyduje termin zapłaty na rachunek bankowy Biura Organizacyjnego lub data podpisania umowy przez firmę.
REJESTRACJA ONLINE
Aby wziąć udział w konferencji prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia online (dostępny wkrótce)
Warunkiem potwierdzenia rejestracji uczestnictwa w konferencji jest dokonanie pełnej wpłaty należności w terminie 7 dni od dokonania rejestracji. Istnieje możliwość skorzystania z tzw. szybkich przelewów przed wysłaniem formularza rejestracyjnego lub wysłanie tradycyjnego przelewu. Opłaty za uczestnictwo prosimy wpłacać na konto:
właściciel konta: PAIZ Konsulting Sp. z o.o.
nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
numer konta: 75 1910 1048 2305 0063 2357 0010
BIURO ORGANIZACYJNE
Biuro Kongresów SKOLAMED
PAIZ Konsulting Sp. z o.o.
20-807 Lublin, ul. Czeremchowa 21
GSM 693 067 914, tel. (81) 534 71 48, (81) 534 71 49, fax. (81) 534 71 50
e-mail: kongres@skolamed.pl • www.skolamed.pl