INFORMACJE PRAKTYCZNE DLA UCZESTNIKÓW PRZED PRZYJAZDEM
MIEJSCE OBRAD
Hotel Król Kazimierz
ul. Puławska 86, 24-120 Kazimierz Dolny
KOMUNIKACJA I PARKINGI
Hotel Król Kazimierz dysponuje bardzo ograniczoną liczbą miejsc na zewnętrznym parkingu, na sąsiedniej posesji oraz na parkingu podziemnym. Uczestnikom nocującym poza miejscem obrad zdecydowanie sugerujemy pozostawienie aut w miejscu noclegu.
Wzdłuż ulicy Puławskiej obowiązuje zakaz parkowania poza wyznaczonymi miejscami. W razie wątpliwości prosimy o zwrócenie się do pracownika ochrony.
Organizatorzy nie zapewniają transportu pomiędzy hotelami a miejscem obrad. Recepcje hoteli i pensjonatów udzielają informacji dotyczących usług taksówkarskich i komunikacji publicznej na terenie Kazimierza Dolnego.
REJESTRACJA W CZASIE TRWANIA KONFERENCJI
Rejestracja uczestników i wystawców będzie funkcjonowała na parterze, w holu wejściowym hotelu Król Kazimierz. Przewidywane godziny pracy Biura Konferencji:
Godziny pracy Biura Konferencji:
- w dniu 8 maja 2025 r. (czwartek) od godz. 12.00 do zakończenia obrad
- w dniu 9 i 10 maja 2025 r. (piątek i sobota) w godzinach obrad.
Uczestnicy proszeni są o noszenie identyfikatorów przez cały czas trwania konferencji i podczas kolacji. Identyfikatory będą weryfikowane przez pracowników ochrony.
JĘZYK
Wykłady prowadzone są w języku polskim. Wykłady gości zagranicznych wygłaszane będą w języku angielskim (bez tłumaczenia).
ZAŚWIADCZENIA I PUNKTY EDUKACYJNE
Każdy uczestnik konferencji otrzyma zaświadczenie potwierdzające otrzymanie punktów edukacyjnych. Zaświadczenia zostaną przesłane pocztą elektroniczną po konferencji.
INFORMACJE DLA PRELEGENTÓW
Organizatorzy proszą prelegentów o ścisłe przestrzeganie wyznaczonego czasu prezentacji. Sala obrad wyposażona jest w projektor multimedialny i laptopy z programem PowerPoint.
Wykładowcy proszeni są o przekazanie swojej prezentacji obsłudze technicznej w sali obrad BCD najpóźniej w przerwie poprzedzającej sesję, w której będzie prezentowana.
Zdecydowanie zalecamy wgrywanie prezentacji na sprzęt informatyczny obsługi technicznej. Użycie własnego laptopa możliwe będzie jedynie w wyjątkowych wypadkach i po uzyskaniu zgody obsługi technicznej w sali obrad. W takim przypadku, jak również w sytuacji, jeśli prezentacje zawierają filmy, elementy animacji itp. zdecydowanie sugerujemy wcześniejszy kontakt z obsługą techniczną w celu przetestowania poprawności odtwarzania prezentacji.
WYSTAWA FIRM MEDYCZNYCH
W dniach 8-10 maja 2025 r. obradom naukowym towarzyszy wystawa firm farmaceutycznych i producentów sprzętu medycznego, zlokalizowana w holu wejściowym i patio hotelu Król Kazimierz.
Lista wystawców:
Abbott
Adamed
ADO-MED
Aflofarm
Alfasigma
Angiodroid
Aries
Artivion
Balmed
Balton
BD
Boston Scientific
Consultronix
Corza Medical
Creator-Comm
Crossmed
EndoLink
Endologix
Gore
HAMMERmed
Jobst
Juzo
Kikgel
Lasotronix
Mac`s Medical
Medtronic
Penumbra
Philips
Seliga Optical
Siemens Healthcare
Simedu
Solinea
SpotMed / Alpinion
Terumo Aortic
TMS / Canon
POSIŁKI W CZASIE OBRAD I SERWIS KAWOWY
Kolacje w czwartek 8 maja i w piątek 9 maja 2025 oraz obiad w piątek 9 maja 2025 serwowane będą w formie bufetowej, w restauracji hotelu Król Kazimierz.
Kawa i herbata oraz napoje dostępne będą w patio hotelu w trakcie obrad i posiłków. W sobotę 10 maja w godzinach popołudniowych zostanie zaserwowany poczęstunek lunchowy na patio.
ZAKWATEROWANIE
Recepcje hoteli i pensjonatów otrzymały listy gości, którzy skorzystali z pośrednictwa Biura Organizacyjnego przy zamówieniu zakwaterowania. Proszę o zwrócenie uwagi, że doba hotelowa w obiektach noclegowych kończy się z reguły o godz. 11.00-12.00. Za dłuższe pozostanie w pokoju oraz korzystanie z płatnych usług (telefon, płatna TV, mini bar itp.) hotel ma prawo naliczyć dodatkowe opłaty, które gość hotelowy powinien opłacić osobiście w recepcji hotelowej.
Hotele zastrzegają sobie prawo pobrania kaucji od gości w dniu przyjazdu na rzecz zapłaty za ewentualne usługi dodatkowe.
FAKULTATYWNY PROGRAM TOWARZYSZĄCY
Więcej informacji [tutaj]
WARSZTATY TOWARZYSZĄCE KONFERENCJI
Więcej informacji [tutaj]